Doprava a platba
Podívejte se na důležité informace, které vám pomohou při nákupu. A když si naplníte košík produkty
za více než 3 000 Kč, máte od nás dopravu zdarma!
Přehled všech možností dopravy
Kdy mi objednávka dorazí?
Termín doručení závisí na několika faktorech, jako je typ zboží (chlazené či nechlazené), vaše adresa a zvolený způsob dopravy. Obvykle se snažíme objednávky doručit do 1-3 pracovních dnů, ale vzhledem k různým faktorům může doručení trvat až 5 pracovních dnů. Po odeslání objednávky vám pošleme e-mail s potvrzením a bližšími detaily o doručení.

Chlazené zboží
Chlazené produkty jsou v obrázku označené ikonkou sněhové vločky a nápisem „Chlazené“.

Doručení přímo na vaši adresu. Objednávky posíláme přes COOL Balík v případě chlazeného zboží. Rozvoz probíhá každý pracovní den v rozmezí 8:00-20:00. Den před doručením dostanete SMS s datem doručení a 2 hodinovým časovým oknem, kdy bude přepravce doručovat.
Nechlazené produkty
Nechlazené produkty nejsou nijak speciálně označené.

Doručení přímo na vaši adresu. Objednávky posíláme přes Zásilkovnu. Rozvoz probíhá každý pracovní den v rozmezí 8:00-20:00. V den doručení dostanete SMS s více informacemi.

Pokud spadáte do naší závozové zóny (dle PSČ), zobrazí se vám tato možnost automaticky v košíku. Rozvoz zajišťujeme vlastní dopravou. Přesný čas doručení vám upřesníme e-mailem nebo v SMS den předem.

Chcete si radši objednávku vyzvednout osobně? Aktuálně máme dvě velkoobchodní výdejní místa – v Přerově (ve všední dny 8:00-15:00) a Chropyni (ve všední dny 8:00-11:30 / 12:00-13:00).
Nejčastější otázky k dopravě
Přehled všech možností platby

Platbu provedete na základě faktury, kterou obdržíte e-mailem po doručení zboží. Splatnost faktury je 14 dní, pokud není domluveno jinak.
Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám
Vyplňte nám prosím pečlivě své kontaktní údaje a my se vám co nejdříve ozveme.